Hype like the rest of Europe.

Om jag nu ska nörda mig lika mycket som alla ondra och bry mig om allt som har med Eurovision att göra så kan jag säga att jag nu har suttit och lyssnat igenom de bidragen som är uppe av andra länder och jag tror att sverige har en bra chans MEN Cypern kommer vinna enligt mig. Det är en låt som fastnar direkt och man kan inte sluta sjunga på den för jag sitter här och hoppar runt som en liten flicka till den haha!
Kommer nog sitta bänkad med en massa godis och kolla om 11 veckor men jag är chockad över Tyskland för deras bidrag suger i år! Fjantig låt och en kille somska se bra ut... men man vet ju aldrig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!