Done for today.

Uppdaterar nu men det betyder inte att jag har rensat min garderob hela denna tid! Ställde mig och lagade mat så att det var färdigt tills killen kom hem och han blev så glad så det var värt det! Det va ungefär en vecka sen som jag drömde om en maträtt så när vi va och storhandlade i helgen köpte vi allt som behövdes och idag blev min dröm sann och det var hur gott som helst. Kyckling i karljohansås och bulgur med kantareller till det, underbart! Kan skriva ut receptet om det är någon som vill ha för det tog 30 min att göra och smakade typ som en gourmetmåltid.
Smart som jag är så kom jag på nu att jag kunde ha fotat maten men det blir ju lite svårt nu då allt ligger i magen men vi ska göra om det så då kan jag fota.

Bjuder på en bild på mig innan en utgång i Stockholm. Tror att det var vintern 2010.

Bildbevis på att min garderob är fin och nästan helt tom (känns som det iallafall!) kommer upp imorgon!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!