Breaking habits and making new ones.

Min dag har idag bestått av jobb, mys, thaimat och... wait for it... snus. Yes, ni läste rätt. Jag har ju slutat röka och klarat det jävligt bra men ibland har jag blivit irriterad utan nikotin i kroppen och även irriterad på killen som också slutat röka men har snus istället så nu kom vi precis tillbaka från en runda till macken där vi köpte tjejsnus till mig! Det är världens sötaste lilla dosa med 20 prillor i som smakar spearmint och jag är helt kär i dosan. kan erkänna att jag har en liten klump i halsen men den blir mindre och mindre för varje minut så det är bra och dessutom så har nikotinkicken kickat igång så jag är glad. Detta ska inte ersätta cigg i mitt liv utan jag ska använda snusen om jag blir extremt sugen på cigg så att jag kan sluta med allt gradvis. Killen är glad iallafall för han tycker att jag är snygg med snus i käften men jag tycker mest att det ser ut (och känns!) som att jag har fått en fet läpp.

Detta är den sorten jag har nu och själva dosan får plats i min handflata, hur söt som helst!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!