Big love.

Jag ÄLSKAR converse. har tyvärr bara ett par höga vita som inte är så vita längre så det är nästan så att man skämms när man har på sig de. Jag skulle vilja ha ett par beigea eller blåa och det ska jag köpa så fort jag har mycket pengar över för just nu blir det att man hellre lägger pengar på annat. Men snart så, då jäklar ska jag ut på converse-jakt och det bästa är ju att jag har så små fötter att jag behöver 35or vilket betyder att jag kan köpa min skor för halva priset på barnavdelningen. Ibland är det bra at vara liten!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!