Back and running.

Jag lever! Kom till jobbet igår och tänkte att jag kunde blogga men det gick inte då min mobil vägrade. Allt jag skrev försvann hela tiden så efter tio försökt gav jag upp. Innan jobbet drog jag och killen ut för att hämta paketet från pappa som egentligen skulle ha hämtats i fredags men då hade vi massa annat att göra så det fick bli uppskjutet en dag. Blev överlycklig! I paketet låg en massa rökelser från en indisk affär, godis, ett par strumpor och mirakelmedicinen för halsont. Ska nog ta och skicka nåt till honom ganska snart också för det är mysigt att få hämta ut paket när det ligger lite småsaker i som gör en glad!

Efter det gick vi bara runt på stan och köpte lite grejjer som behövs hemma som t.ex. det gröna teet som vi dricker och roller för kläderna. Det skumma är att ungefär en vecka sedan hade vi 3 roller som låg lite här och var i lägenheten så att man hittar nån om man får panik innan man ska iväg men en dag när jag har dragit på mig mina svarta byxor är alla helt plötsligt spårlöst försvunna! Har ingen aning vad som har hänt och jag vet att det spökar lite hos oss men alla rollers? Makes no sense. Ni ska få höra mer om spökandet nån dag snart för det är riktigt kusligt...

Ge mig sommar nu!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!