Busy vacation.

Semester = fullt upp!
Jag har inte haft en enda lugn stund förutom nu! I måndags kom vi hem från London och på tisdagen drog jag till Stockholm för mys med mina tjejer. Carro som bor i Budapest var i stockholm också så det va riktigt roligt att ses alla vi tjejer som gick i samma klass under gymnasiet. Jag åkte dit på tisdagen som sagt och hem igen på onsdagen eftersom att jag hade tid på ungdomsmottagningen. I november satte jag in en p-stav men jag har känt att jag inte riktigt har varit mig själv. Jag har alltid varit ganska känslig men nu har det varit lite extremt på senaste och det sjuka är att jag tog ut den onsdags och redan märker skillnad. Känner att jag är mig själv igen och inte hänger upp mig på småsaker! Så skönt!

Jag sitter och tittar på Grey's Anatomy nu och bara tar det lugnt för imorgon drar jag och Robin till Tyskland för en veckas mys med mina föräldrar! Håller även på att fota shoppingen så ni får se vad jag hittade för fina grejjer i London.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!