Understanding problem?

Heeeej fran London!
Vill att ni ska veta att jag lever men att skriva med ett tangentbord utan alla svenska bokstaver suger. Idag har vi haft en grym dag! Vi har akt sightseeing buss, shoppat, varit pa vaxmuseet och aven fatt aka en tur med London Eye som jag alltid har velat gora men dom gangerna jag har varit i London har det inte funnits platser kvar. Nu sitter vi hemma hos Robins faster och myser. Lagger upp bilder pa all shopping nar jag ar hemma! Hoppas att ni har det bra och sorry om detta inlagg har varit jobbigt att lasa ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!