Time flies by.

Måste bara berätta om mina dagar. Jag har jobbat 10-timmars pass dom senaste dagarna vilket har resulterat i att jag totaldeckar när jag kommer hem så det ska bli så skönt att vara ledig ett tag efter detta dagar. Idag kom jag hem, la mig på sängen för jag ville vila ögonen lite men det slutade med att jag vaknade till och hade dreglat på täcket, charmigt va?! Imorgon blir det jobb i 11 timmar och sen är både jag och killen lediga på onsdagen. Vi har planerat massa mys och god mat och jag kan inte ens förklara hur mycket jag längtar! Efter onsdagen har jag en massa saker planerade. På torsdagen bli det kurs med Robins pappa så att vi kan börja övningsköra, fredagen blir det nog häng i stan med en tjejkompis och sen mys med killen. Jobbar 4 timmar på söndag men det är helt okej! Nästa vecka mina vänner är det också fullt upp. Torsdagen nästa vecka är en stor dag för då firar jag och Robin nämligen ett år men inte den riktiga ettårsdagen. Vi blev tillsammans i juli men träffades första gången den 14.06.2011. Det har gått så fort! Så då ska vi ut och äta middag och bara vara VI! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!