Larger than life.

Sitter och myser framför tvn med datorn i knäet och nu nös jag precis så hela mitt skrivbord är blött... mysigt. Tittade precis på Top Model All Stars som jag ioförsig redan har sett men jag väntar på att matchen ska börja. Att Sverige förlorade igår va ju inget nytt precis men jag håller tummarna ändå och så hejar jag på tyskland! Robin är ute och dricker med sin kusin vilket är bra för stackarn har bara tagit hand om mig nu dom senaste dagarna så han förtjänar lite egentid! Han gick iväg på dagen för att hänga med sin kusin ett tag och så smsade för jag undrade om han skulle komma och äta middag hemma eller om han skulle äta ute. Han sa då att han antagligen skulle äta ute men helt plötsligt dyker han upp hemma, lagar korvstroganoff med ris till mig, vi tittar på matchen och så går han senare på kvällen istället för att vara borta hela den tiden... hur underbar är han inte?!

Så fin person. Älskar honom mer än livet och jag tycker att han kan sluta vara så snygg när han ska ut utan mig ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!