No balls, no man?

Goddag kära bloggläsare!
Igårkväll somnade både jag och killen dumt nog på soffan runt 20.00 och vaknade kl. 21.30. Min plan var att lägga mig kl. 22 för att vara tillräckligt pigg på jobbet idag men eftersom att jag förstörde genom att sova precis innan jag skulle lägga mig somnade jag lite över tolv och hade endast sovit 5 timmar när jag vaknade imorse... inte kul!
Imorse lämnade Robin våran kill-katt Sheldon hos veterinären för kastrering och ni skulle ha sett honom när vi hämtade honom sen. Såg ut som att han hade gråtit för katter sover tydligen med öppna ögon när dom sövs så dom hade gett honom ögondroppar sen så att hans ögon inte skulle vara helt uttorkade. Lilla gubben! Nu är han hemma minus bollarna som inte finns kvar längre. Ni ligger vi både jag och Robin på soffan igen och ittar på top model... kommer vi somna? Det märker vi!
 
Shelly med Robin och Tobbe! Fina pojkar det där :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!