Lovely days from start to end.

Godkväll från mig!
Jag vet att jag varit sämst på att blogga men av någon idiotisk anledning blir det så jäkla svårt att börja igen när man inte har haft tid innan och dessutom så fungerar det inte att blogga från min mobil så jag måste vara hemma för det också och det är man ganska sällan. Mina senaste dagar har bestått av ledighet och mys med fina svärsystern Jennie och min fina kille. Söndag morgon slutade jag jobbet och drog då hem för några timmars sömn och sedan bar det av till Robins mamma för lite mys och då helt spontant åkte båda hans systrar med oss med tråkigt nog var hans yngsta syster Felicia tvungen att åka. Hon får komma och mysa med mig någon annan dag snart! Vi drog iallafall till Robins pappa för att ge katterna mat och badade bubbelpool som slutade med att vi brottades och försökte spruta ner varandra med iskallt vatten! Efter det blev det ett stopp vid Hemköp för en massa gott och sedan satt vi bara ich tittade på CSI hela natten lång. Igår Tog vi det lugnt hela dagen med en massa tv-tittande och sedan när Robin kom hem från jobbet drog vi på bio och såg den nya Batman-filmen. FYFAN säger jag bara! Det va en av dom bästa filmerna jag någonsin sett. Den MÅSTE ses på bio! Vill nästan se den igen! Idag har jag inte gjort mycket alls. Dock så råkade jag göra världens klantigaste sak idag men det kommer i nästa inlägg för nu kommer en massa bilder som aldrig visades från Kolmården!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!