Living London.

Läste att några frågade vad jag tyckte om London och vad som var bäst. Tänkte att jag kunde svara på det här som ett inlägg istället!
 
Jag tycker om london extremt mycket men en helg räcker gott och väl. Vi besökte allt från vaxmuseet till london eye men det absolut bästa var... shoppingen på primark. Det är en grym affär! Riktigt billiga och fina plagg som ingen annan har här hemma i Sverige, kan ju inte bli bättre. Dum som jag är glömde jag ju ta bilder inne i affären för att visa men dom är gigantiska och man kan köpa allt från underkläder till sängkläder och väskor. och även skor. All shopping jag visade var från Primark, behövde inte ens gå in i någon annan affär för jag hittade allt jag behövde på primark och lite till! Jag säger verkligen inte att allt annat vi såg inte var värt att se!
Utsikten från London Eye var otrolig. Man såg verkligen allt och även sightseeingbussen visade allt man hade hört om.
 
Mitt tips till den som ska till London är att ta med en helt tom väska som man checkar in och kan fylla med all shopping men om man bara är ute efter alla attraktioner så ska ni in på denna hemsida: www.londonbiljett.se. Där kan man boka biljetter för allt det som är värt att se och även slippa köerna för ni får biljetterna mailade till er innan resan som ni bara skriver ut! det gjorde vi och det va så skönt att slippa all stress när vi väl var där och dessutom kunde vi planera exakt när vi skulle se vad! Hoppas att detta hjälpte lite och att det inte var allt för jobbigt att läsa :) Kan tillägga att det inte är så smart att åka dit nu när OS ska hållas där för det är kaos överallt i centrala London!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!