I tried...

hej alla morgonpigga människor som läser! jag sitter påbussen just nu på väg till jobbet och jag vet att blogg.se ska vara fixat nu för alla skriver det men det strular ju som fan! vissa grejjer blinkar hela tiden och när jag skriver får jag gissa mig fram för det jag skriver ploppar fram tio sek efter att jag skrivit så det kan förekomma stavfel. Dessutom kan jag inte hoppa ner en rad... suck! Jag sitter som sagt på bussen och idag blir det tolv timmars pass men imorgon och påtisdag jobbar jag bara korta pass och sen är jag ledig i 4 dagar!!! Lycka! Efter det blir det en vecka med nattpass, ska bli riktigt kul! Nu är jag snart framme men ni får ha en underbar dag så hörs vi nog imorgon för jag kommer vara helt död ikväll!

Kommentarer
sofie

sv: Det tycker jag också! Älskar strandhår! :) tackar!

Hur har din dag varit? Kram

2012-07-16 20:27:04
URL: http://shaakeit.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!