Feeling free.

Jag älskar hotell! Allt är underbart med att bo på hotell. Jag kan göra vad jag vill utan att behöva tänka på att JAG måste fixa allt sen så att det inte ska vara stökigt. Jag behöver inte göra någonting mer än att ligga och kolla på serier. Som sagt, helt rätt för mig. Runt 12 ringde Robin och sa att jag skulle möta honom på parkeringen så vi kunde åka och käka lunch. Vi åkte runt lite men hittade inget i närheten. Som tur är så har man ju en GPS med sig där man kan slå in matställen och affärer i närheten och den närmsta var... 20 km bort och det var en pressbyrån så vi återvände för att se vad det var för mat på hotellet och tur att vi gjorde det! Buffé med allt möjligt och t.o.m vi som går på lchf kunde äta oss proppmätta! Efter maten blev det en powernap innan han skulle tillbaka till jobbet så nu fortsätter jag mitt serie-maraton. Ska se om vi kan åka iväg någonstans när han kommer tillbaka för helt öde kan det ju inte vara här och finns det någon affär så ska vi hitta den... i hope.
 
En bild på älsklingen och hans lchf-snacks... isbergssallad! Haha knäpp kille jag är förlovad med ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!