Wondering.

My Big Fat Diet Show...

Sitter och tittar på det programmet nu och undrar hur det är möjligt! En kvinna är helt beroende av chips och hon äter chips istället för alla måltider på dagen samt chips mellan "måltiderna" också. Sedan säger hon att hon är rädd för att kvävas på vanlig mat och att det var ett år sedan hon åt en vanlig måltid... Till och med när de frågar henne vad hon skulle göra om hon behövde välja mellan chips och familjen så tvekar hon!!! Då har det verkligen gått föööööör långt.

Jag älskar att äta godis och dricka läsk men det finns en gräns. Jag skulle aldrig kunna trycka i mig godis och läsk hela dagarna VARJE dag. Dessutom så stör det mig att de som har sådana problem ger vidare sina problem till sina barn som inte vet bättre eller är så små att de inte kan bestämma själva. Igår var det en kvinna på detta program som mutade sin son med choklad så fort han blev jobbig eller började skrika... inte okej!

Anna Richardson som är programledare.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!