Wishes.

Med tanke på att jag fyller år snart så tänkte jag göra en lista av lite saker jag skulle vilja göra någon gång i livet! Jag har inte önskat mig något speciellt i födelsedagspresent men här är lite random saker om man får drömma högt...


Åka till Dubai och bo på detta fina hotell som är helt otroligt!

Köpa de här skorna...

Eller de här ;)

Köpa mitt puder (Gobi från Make Up Store)

Jag vill ha en handdammsugare! Det behövs när man har katt...

Jag skulle vilja dra ut och shoppa en massa, bara köpa något fint som man hittar utan att behöva tänka att man faktiskt inte borde för att pengarna behövs till annat, en gång iaf ;)

Ha en massa filmkvällar!!! Älskar filmer och så älskar jag våran soffa så det är bara mysigt med filmkvällar ;)

 

Kommer inte på något mer just nu men jag fortsätter denna lista senare!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!