Done, done and done... for the week atleast.

Jag klarade av dagen och även provet vi hade idag på utbildningen så tummen upp för mig! Dock var det en massa kuggfrågor men det var bara att tänka till lite så klarade man det om man även hade varit aktiv under veckan och lyssnat på läraren.

Vi har jättebra sammanhållning i gruppen och jätteroligt ihop så det är grymt kul! Sitter mest och asgarvar på rasterna och det roliga är att alla är så olika så alla har sjuka grejjer att berätta som andra typ inte har varit med om ;)

Nu är det äääääntligen helg och jag ska njuta av varenda sekund med min älskling! Han och jag på bilden förresten och detta foto togs första dagen vi träffades <3

 


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!