The plans are made.

På fredag fyller lilla jag 22 år som sagt och killen är bortrest vilket suger b**** men istället kommer Thuy och Michelle hit från stockholm och firar mig! Det ska bli kul att hänga med båda och Michelle har ju inte varit här innan så hon kommer få se hur jag bor också. Det roliga är att båda är allergiska mot katter... vad är oddsen liksom?! Men det löser sig!

Sitter just nu på sängen och kollar runt lite på olika sidor för jag längtar ihjäl mig till lönen... kollar allt från resor till skor och massa annat som jag är sugen på! Gör det nog bara för att för inget ska köpas än. Sparar hellre ihop till något större men drömma kan man ju göra!

I agree.

Känner att jag har vänt på dygnet lite grann för jag höll på att skriva godnatt nu men man vet ju aldrig. Kanske deckar ganska snart ändå för jag känner mig lite hängig... Blir mys med killen och nån serie istället, måste ju passa på nu innan han drar <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!