Noodles.

Gick upp imorse och läste lite, säkte jobb och sedan satte jag igång ock fixade hemma. Nu blev jag precis klar och då helt plötsligt fick jag en konstig känsla... visste inte vad det var så jag gick runt i hela lägenheten men inget hände. Så gick jag till köket och började öppna alla skåp och då kom jag på vad det var. Jag hade värsta suget efter NUDLAR! Vi har nämligen världens godaste nudlar hemma som vi beställde av min vän Thuys mamma!

Haha tänkte ju försöka googla en bild på nudlarna så att jag kunde visa er men det visade sig att all text var på kinesiska på förpackningen så jag vet inte riktigt vad jag ska söka efter :P Lägger upp senare om jag hittar för det är värt att testa! Otroligt goda!!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!