My New Years.

Hello again!

Gillar att antalet besökare gick upp under de dagarna när jag inte skrev så ni som hittade hit av någon anledning eller bara va vilse är väl antagligen borta nu ;)

I fredags drog jag, pojkvännen och ett gäng till Värnamo för att fira nyår hos några kompisar som har köpt hus där. Vi kom fram efter två timmar ungefär och så var det bara att lasta ur grejjerna ur bilen, sminka sig lite snabbt och sedan tog vi två bilar och drog in till Värnamo centrum för att käka middag på Harrys. Jag har varit i Värnamo en gång tidigare och då endast gått förbi Harrys så i mina ögon var det som O'learys men det va riktigt mysigt inrett och stämningen var också grymt bra. Det blev kycklingvingar med bbq-sås, pommes och aioli för min del och guuuud vad gott det var!!! Fick t.o.m några kycklingvingar snodda men det va lugnt för jag var mätt och belåten efter maten ändå! Väl tillbaka i huset satt vi och pratade lite framför deras mysiga eldstad och sedan deckade alla.

Själva nyårsdagen behöver vi inte ta i detalj för det var mest fixande, kolla på två fotbollsmatcher och snack innan vi kunde sätta igång med själva middagen. Det var otroligt hur mycket mat vi hade! Man var mätt efter förrätten som var en massa plockmat så vi körde charader efter :D Jag kan ju säga att jag ÄLSKAR charader nu! Först körde vi tjejerna mot killarna och vi tjejer var överlägset bra! Vi lyckades med meningar som "En elefant simmar ryggsimm i Nilen"... hur underbart är inte det?! Sedan efter första omgången vart det blandade lag haha!

Jag kan säga att kvällen var underbart lyckad och alla hade jättetrevligt men det bästa var (precis vad jag trodde) nyårskyssen. Att få börja året med den man ska spendera resten av livet med är den bästa känsla som finns, veta att man kan känna sig säker. En till bra sak är att jag inte drack mycket under kvällen. Jag var inte full en enda sekund men jag hade jätteroligt ändå och dagen efter (idag dåra) mådde både jag och killen hur bra som helst så vi drog därifrån redan runt 10 tiden imorse.

Idag har jag pussat massor på katterna (och killen också haha glömmer inte bort honom), tittat på tv och bara latat mig heeeeela dagen!

Nu hoppas vi stenhårt på att detta blir lika bra eller bättre än förra året men det tror jag att det blir :D Jag har inte fått några bilder än från helgen men de kommer upp så fort jag har några.

Istället får ni två bilder från i sommras när jag och killen var på Sardinien, lite sommarkänsla i kylan.




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!