Making a change.

Hellu!

Nu sitter jag här med min fina mobil i handen som idag vart ännu finare då skalet som jag beställde har kommit!
Jag tycker att det har varit svårt att hitta ett fint skal till min HTC ChaCha som är ganska ny men nu när jag kollade fanns det ganska många olika att välja mellan! Jag beställde det lila på denna sida :D grymma priser och jättebra leveranstid! Tog tre arbetsdagar vilket inte är så farligt om man tänker på de flesta sidor som har en veckas leveranstid :O

Utbildningen igår var lång som in i helevet! De sista 9 min började han gå igenom helt nya saker som INGEN lyssnade på eftersom alla var så trötta. Det var FÖR mycket ny information igår så jag hoppas att vi går igenom lite av det idag igen. Personligen tycker jag att han kunde ha låtit oss sluta 9 minuter tidigare istället men NEJ! Prick 22 fick vi gå därifrån... suck!

Idag blir det också ny information men idag ska vi tydiligen också få sitta och medlyssna på andra som jobbar där så det är skönt. Då får man slappna av lite i skallen...

Dags att duscha! See ya later.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!