Home but off again.

Nu är jag hemma en snabbis men ska dra iväg till jobbet strax. Trodde inte att det va så kallt ute så nu blir det att ta på sig en extra tröjja innan man drar ut. Jag tycker att det ska bli sommar snart men visst, man skulle kanske inte uppskatta sommaren om det va sommar året runt... Men lite varmare kan det ju vara! Jag vill slippa halsduk, mössa och vantar... och SLASK! fyyyy! Det finns nästan inget värre än slask. Igår kom jag fram till jobbet och kände att mina skor inte va lika varma som de brukar vara... kollade under skon och vad ser jag dåååå. Jo, jag har använt skorna så mycket att sulan sakta men säkert har typ slipats bort så nu när man går med de skorna känns det som att man går barfota. Okej, nästan iaf! Så idag blir det andra skor.

Det här va ju ett informativt inlägg... haha not! Men nu ska jag draaa så jag hoppas alla har en bra dag för det tänker jag ha!

Sommar, sommar, sommaaaaar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!