Home alone. Or?

Nu sitter jag äntligen helt pigg framför datorn utan en hungrig mage. Hela helgen blev så konstig eftersom att jag somnade mitt på dagen i lördags. Sen vände jag helt på dygnet för igår låg jag vaken till kl. 1 på natten och kunde inte somna. Vaknade kl. 03.35 imorse för att få upp killen som skulle iväg med taxin till flygplatsen och jag kände mig som en zombie! Visste inte vad jag gjorde eller sa men när killen kom och kramade mig och sa att han kommer sakna ihjäl mig började jag vakna till liv... Ville ju inte att han skulle åka!

Efter det sov jag i nån timme, vaknade och snackade med killen i telefon, sov några timmar, vaknade och snackade med killen som hade kommit fram till amsterdam och sen så somnade jag om...

Det känns som att jag har en massa minnesluckor och att den här helgen har varit mycket längre än andra helger men nu är jag iaf pigg och så glad man kan vara med tanke på att jag ska vara helt ensam i en vecka. Eller okej, helt ensam är jag ju inte för jag har ju katterna som tur är!
Ja, ni kommer få höra mig klaga men är man kär så är man!

Nu ska jag hoppa in i duschen.

Hoppas att du har en bra resa Robin <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!