He sleeps, I sleep... we're awake.

Sitter uppe med killen. Varken han eller jag är trött... what to do?! Dessutom är jag sugen på en massa onyttigt men det går inte att göra någonting åt (som tur är!) eftersom allt är stängt... Förutom macken dåra... näää det är för kallt ute!

Räkna får måste ju vara en myt för det fungerar ALDRIG på mig. Eller så gör jag fel men det känns inte som att man kan göra fel...

Vi försökte ju sova men då vart vi flummiga istället och bara skämtade och garvade åt allt och dessutom bet vi varandra (fråga mig inte varför!) haha! Så det bllir nog ingen sömn nu på ett tag. TUR att jag börjar kl. 15 imorgon.

Får se vad vi hittar på nu då!

I know.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!