First day.

Blev väckt av en irriterande signal rakt i örat som tyvärr va mobilen men det som gjorde det mindre irriterande var att det var ett samtal från killen så det var bara att svara :P Jag vet inte vad som hände med mig imorse för jag var helt inställd på att jag skulle upp kl. 7 men jag kunde verkligen inte! Somnade om direkt efter att killen hade gått till jobbet och efter det vaknade jag inte av något larm! Så TUR att han ringde :O

Ska ta och äta någonting strax och kl. 15 börjar min utbildning idag! Håller på till kl. 22 så det blir 7 intensiva timmar idag men det kommer gå bra! Jag är ganska bra på att plugga så det ska inte vara några problem.

Kan berätta vad jag gjorde igår! Vi hade tvätttid kl. 13 igår men när vi vaknade på morgonen kände vi att vi ville hitta på nåt kul så vi bestämde oss för att vi skulle åka till badhuset i Finspång. Lånade bil och drog iväg och fy fan vad roligt vi hade!!! Åkte vatten-rutschkanor, simmade i deras utomhus-virvel, åkte ner för en ström som gick åt helvete för mig varje gång för antingen åkte jag baklänges ner i vattnet eller så åkte jag rakt in i väggen och tog emot med röven varje gång...

Badet! Dit vill jag åka igen nån dag :D

Efter några timmars simmande (eller lek i vattnet passar väl bättre) gick vi och gjorde oss iordning, möttes utanför och satte oss på o'learys och ÅT! Deras Honey and Herbes Ribs är så jäkla goda... vattnas i munnen när jag tänker på dem :P

De hade även bowling där så helt spontant gick Robin iväg för att betala och så körde vi bowling i en timme :D Jag kan konstatera att det var en perfekt dag och ett perfekt avslut på helgen för nu väntar oss en vecka utan tid för varandra. Han kommer ligga och sova när jag kommer hem och jag kommer sova när han går till jobbet så vi kommer gå om varandra i tre veckor nu utan helgerna... JAG LÄNGTAR REDAN TILL FREDAG NATT! ;)

Ps. vi hann t.o.m tvätta när vi kom hem så det löste sig ;) ds.



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!