FINALLY!

Äntligen är det gjort! Jag fick ett jobb idag efter en lååång dag så på måndag börjar jag med en 7 veckors utbildning. Jag är glad att jag ska få göra saker och tjäna pengar för pengar behövs ju men samtidigt är det pissigt att inte få träffa pojkvännen lika mycket för de första tre veckorna har jag utbildning från 15.00-22.00 och så kommer vi bara sova med varandra, inget mer... sen blir det lite fram och tillbaka med tiderna men det kommer definitivt vara många dagar då vi inte ses och vi är ju så bortskämda just nu med en massa tid för varandra så det kommer vara svårt men jag hoppas att det löser sig... det gör det nog!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!