Don't want the week to start...

Sitter med killen nu och bara slappar framför datorerna. Det är söndag och det enda vi ska göra idag är att gå och köpa glass och packa hans saker eftersom att han drar till USA imorgon för jobb. Det betyder även att jag är ensam hemma hela veckan... inte kul alls men inget jag kan göra något åt. Jag är glad att han iaf får komma bort från kylan ett tag.

Igår hade vi en mys dag med varandra. Vi åkte till mediamarkt och bara gick runt och spanade in vilken TV vi ska köpa och sedan gick vi in på Toys'R'Us och köpte enn till pussel som vi ska ge oss på när han är hemma igen efter USA! jag längtar! Efter det var det meningen att vi skulle till hans mamma för att spela lite sällskapsspel men det vart ändrade planer där så vi drog till Sara (killens kusin) och hennes kille istället för mys med spel! Riktigt lyckad kväll och jag satt och gosade med Mike (Saras son) nästan hela kvällen. Han är underbart söt och doftar bebis, behöver inte säga något mer.

Sedan drog vi hem, köpte en två kebabrullar och satte oss framför tvn och kollade på Merlin.

En perfekt dag enligt mig för den enda jag ville var att få umgås med min fina pojkvän och det fick jag! Nu ska vi köpa glass men jag uppdaterar lite senare igen!

Älskar dig! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!