Decisions here and decisions there.

Så nu är jag hemma efter ett informationsmöte på Transcom där de informerade om allt som har med jobbet, företaget och utbildningen att göra och det lät faktiskt helt okej! Det är super mycket att ta in och hon som berättade allt sa själv att hon helt skulle vilja att själva utbildningen skulle vara 6 månader lång men eftersom att det inte går så har de klämt in all info på 7 veckor. Teoretiskt de första 3 veckorna och sedan praktiskt. Jag vet hur det var att ta första samtalet när jag satt i växeln på statoil, man ville bara springa därifrån för att man var så rädd men man måste bara inse att det faktiskt bara är en helt vanlig människa som man pratar med och ingen som kan slå dig eftersom att det är per telefon haha ;) Så imorgon blir det en intervju där kl. 10.

Märkte nyss också att ena akrylnageln har lossnat eftersom at... ja... den är helt enkelt inte kvar :P så jag bokade tid imorgon för att ta bort alla. Ska bli så skönt och det här är inget jag tänker göra om heller! Inte på salong törnrosa iallafall... inte bra!

Sist men inte minst är det en till intervju imorgon på Swepol. Vet inte så mycket om den tjänsten men det ska bli spännande att få höra vad de har att erbjuda! Det jobbiga är bara att Transcom antagligen kommer vilja ha ett svar redan på morgonen så jag vet inte riktigt hur jag ska göra...

Idag hade jag tur med lokalsinnet för jag gick hela vägen till Transcoms kontor. Det tog 25 min och jag gick inte vilse en enda gång! Hurra för mig!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!