What a night! I think...

ojojoj säger jag bara! Vaknade upp imorse och det första jag såg va min bärbara som stod öppen på kudden bredvid mig... det tog ett tag innan jag kom på varför.
Skypeade med killen igår och eftersom att jag va så trött tog jag med datorn in i sovrummet istället. satte den bredvid mig medan jag la mig i sängen men jag hade inte tänkt sova förnens killen sa att jag skulle försöka somna och att han skulle vara kvar tills dess. Det är det sista jag kommer ihåg för efter det måste jag ha deckat direkt!

Vaknade upp idag helt utvilad men däremot inte helt frisk! Kände redan igår att det gjorde lite ont i örat och halsen och idag vaknade jag upp med huvudvärk... inte så bra! Känns som att någon försöker pressa ihop mig huvud... men det skter jag i för jag tänker inte bli sjuk! Alvedon och sen är jag good to go!


Att vara sjuk är ju inget jämfört med dessa problem haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!