Waiting for something fun...

Nu är jag hemma från jobb och lite andra ärenden. Åkte in till stan direkt efter jobbet för att fixa allt. Kan även berätta att jag hade oturen som tog mitt sista samtal kl. 14.45 (slutar 15.00) och samtalet höll på till 15:36... ville lägga på i örat på kunden en miljon gånger under samtalet för hon vägrade lyssna på mig! Kunder som är envisa och vägrar lyssna är det värsta som finns för det går verkligen inte att diskutera då. Hon visste att jag hade rätt och jag försökte förklara det men det gick inte så hon fick återkomma till oss imorgon för jag sa bara att vi inte kommer någonvart!
Idag har jag och pojkvännen bestämt att vi ska laga god mat (blir laxpasta) och sedan ska vi tända en massa ljus i vardagsrummet och bara ligga och kolla på film och mysa. Jag kan inte föreställa mig en bättre kväll och dessutom så har jag en rolig grej planerad som jag tyvärr inte kan skriva här än för killen kan ju se det då men jag berättar vad det är när jag skriver nästa uppdatering!

Gammal bild på mig, vet inte om jag försöker göra reklam för Breezer eller något sådant men jag gillar bilden!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!