Don't wanna be ill.

Ligger hemma sjuk och tröstar mig själv med soppa och Ellen Degeneres Show. Hon är ju så jäkla rolig! Det värsta är att jag hostar och får ont i bröstkorgen så fort jag skrattar så det är nog bäst att slå på nåt sorgligt istället.

Vaknade upp imorse och kände ett enorm tryck i bröstkorgen. Ville hosta hela tiden men varje gng jag hostar gör det ont i hela kroppen så jag försöker göra allt för att undvika det. Jag orkar verkligen inte vara sjuk men det är bättre att bli sjuk och vila ut sig helt än att gå runt och vara hängig hela tiden.

Nu tänkte jag faktiskt mysa ner mig helt och hållet i soffan och kolla på en massa serier och filmer så jag uppdaterar lite senare igen.

Så här pigg vill jag vara nu! Men jag ska faktiskt ta och njuta av den här tiden nu när jag inte behöver tänka på nåt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!