The amazing feeling called love.

Har för mig att jag har skrivit ett inlägg om hur jag träffade min pojkvän så nu tänkte jag berätta hur vårat förhållande är. Han har inte varit i ett "riktigt" förhållande tidigare medans jag har långa föhållanden bakom mig men trots detta så är han mycket bättre än mig på allt vad förhållanden innebär. Jag kan bli arg, ledsen, besviken, sårad eller bara förbannad men han lyckas alltid vända på mitt humör och göra mig glad. Han är den första människan som får mig att känna mig säker och trygg för när han säger att det alltid kommer vara vi två och att han aldrig kommer lämna mig tror jag verkligen på honom och jag VET att det kommer vara vi.

Folk som träffar oss säger att vi passar ihop som två pusselbitar, att det är underbart att vi har hittat varandra för att man verkligen märker att vi hör ihop och det är så underbart att höra.

Vi spenderar mycket tid med varandra. Så fort vi har tid är vi med varandra och tanken av att vi ska tröttna på varandra finns inte för det finns inget som är tråkigt. Vi kan ligga och skratta i flera timmar åt varandra när vi gör riktigt fula miner, kittlar eller biter varandra. Det kanske låter skumt men det är så otroligt roligt och det är någonting som vi tycker om båda två.

Det finns inget som gör mig obekväm med honom. Jag skulle kunna göra vad som helst utan att känna att jag verkligen skäms. Visste sen kan det ju uppstå stunder då man känner "men varför gjorde jag så?!" men då tittar jag bara på honom, ser att han ler så släpper allt.

Vi är ett par som i princip sitter ihop och jag skiter fullständigt i hur många som tänker gnälla på det för jag älskar att vi är så! Jag kan helt ärligt säga att under den tiden som vi har spenderat med varandra så tror jag att vi har duschat ihop alla gånger förutom kanske... fyra gånger. Ska jag duscha efter jobbet väntar jag alltid på Robin och då brukar vi sätta oss i duschen båda två och bara njuta av att vara med varandra.

En typisk kväll skulle vara att han lagar mat efter duschen medan jag städar undan och fixar all disk så att vi kan sätta oss i lugn och ro och äta mat tillsammans. Vi brukar oftast äta framför tvn och sedan bara sitta och mysa framför någon serie eller något tv-programm. Sedan brukar han vilja spela lite på datorn och då tar jag min dator och sätter mig på sängen i sovrummet medan han sitter och spelar. Det är hur mysigt som helst att bara kunna vända sig om och säga "jag älskar dig" och sedan fortsätta med sitt när man känner att man ändå är i samma rum som killen.

Vi är knäppa i huvudet båda två men det är en av sakerna som gör oss till ett bra par och jag kan säga att jag trodde att jag hade det bra innan men nu när jag har hittat Robin så vet jag inte ens vad jag gjorde innan! Hur kunde jag vara utan honom?!

Man känner direkt om man har hittat den rätta... jag lovar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!