Turn back time and read it again.

Ännu en dag avklarad på jobbet och imorgon är det freeedag så jag klagar inte!!! Känner mig helt död nu så jag ska nog lägga mig i sängen. Satt och spelade lte pokemon med killen men kände att jag knappt kunde hålla ögonen öppna så det är ingen idé att fortsätta. kan ju med gläjde meddela att jag tog 25 samtal idag vilket är ganska bra. Första dagen tog jag endast 10 samtal eftersom att det tog så lång tid att fixa allt mellan alla samtalen men nu går det fort.

Nu blir det sovdags. Ska kanske ta och läsa lite innan jag somnar. brukar somna bättre då och man har ju sjuka drömmar men det får man ta. Blev sugen på att läsa Harry Potter-böckerna häromdagen men vi får se.


Yes, i really do.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!