Taking the step is the right thing to do.

Nu är jag hemma efter jobbet och jag sitter med myskläderna på och värmer mig i soffan. Lovely! Idag kan jag säga er att jag fick ta mitt första samtal. Det va otroligt nervöst och jag har ingen aning om vad jag gjorde men tydligen så pratade jag på jättebra och höll en bra röd tråd så jag va ju inte helt borta. För de andra gick det också ganska bra men några stackare fick riktigt jobbiga samtal där kunden vart arg men allt handlar om samtalsteknik och hur man sköter sig. Det finns en hold-knapp av en anledning. Man sköter samtalet och lyssnar på kundens problem, knappar runt lite och ber sedan kunden dröjja kvar så kollar man upp problemet!

Fortsätter det vara så kallt som det är nu kommer det snart att se ut så här!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!