Spare some time.

Äntligen hinner jag skriva! Jag började mobilblogga två gånger idag men hann aldrig skriva klart eftersom att det ringde konstant på jobbet idag. Hann ta 40 samtal idag och normalt ligger jag på runt 25 samtal så det är en bra förbättring. Började mitt pass på jobbet kl. 8 och det är lördag så jag trodde att det skulle vara lugnt ett tag men icke sa nicke. Redan då var det KÖ! jag hade inte en enda lugn stund! Vi skulle ha lunch kl. 12 men kunde inte gå förens kl. 14.00 eftersom att det va så många samtal och vi fick ju inte låta kön bli längre.

Efter jobbet blev jag hämtad av killen och sen var det bowling med hela hans familj och lite släkt. Det va så jäkla roligt! Älskar verkligen hans familj, alla är helt underbara! Jag va ganska bra kan jag ju också skryta med men jag ser ganska mobbad ut när jag bowlar för jag går fram till strecket och kör därifrån haha! Kan inte ta sats för då kan jag verkligen inte sikta...

Nu sitter jag och myser på soffan medan killen är chaffis åt sin morbror så jag myser med Sheldon isället och kollar på Step Up 2.

Mys på hög nivå!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!