So tired but I won't sleep yet.

Jag sitter just nu proppmätt på soffan och bara njuter. Har kollat på mina serier som jag följer slaviskt (Gossip girl, 90210, pretty little liars, the big bang theory och how i met your mother) så nu är jag nöjd. Dock så är det tråkigt att man måste vänta en hel vecka på nästa avsnitt.

Började jobbet kl. 8 idag och det kändes som att jag jobbade i fem minuter, sen va det lunch och efter det var det jobb i fem minuter till och sen dags att gå hem. Dagen gick så jäkla fort idag! Det ringde på ordentligt idag men det var mest goa och glada gamlingar som ringde så det va kul. De blir så glada när man hjälper till och verkligen anstränger sig.

Om jag ska vara helt ärlig så håller jag på att somna nu... krävs mycket för att hålla mina ögon öppna men jag vägrar lägga mig nu för det känns mobbat... eller?

Bjuder på en bild på mig istället, osminkad som är ganska standard för mig men på bild ser jag bara trött ut när jag är osminkad.





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!