Sleep and rest, the best.

Vaknade upp idag kl. 06.50 för att mobilen skrek i mitt öra. Förstod inte riktigt vad som hände så jag stängde bara av alarmet och la mig igen. Inte en bra idé! Jag hade ju ställt klockan av en anledning och den anledningen var att jag skulle upp och tvätta! Så nu ligger en stor hög med smutsiga kläder kvar hemma och jag måste boka om tiden vilket kan bli svårt då jag jobbar sju dagar i sträck nu men det löser sig nog.

Ska iväg snart med killen. Vi tänkte gå runt på stan och mysa lite och fira att alla räkningar är betalda!

Ta mig tillbaka till värmen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!