My real day off.

Idag har jag inte gjort ett piss! har bara hängt med killen och tagit det lugnt framför dator, tv och myst på soffan. Man behöver dagar som denna ibland. Killens pappa plus familj kom förbi en stund och grattade mig och så fick jag ett presentkort på Crispin så jag ska gå förbi där i veckan och se om jag hittar skor som jag vill ha! Kikade runt lite på nätet men hittade inga skor som kändes som min stil så det är lite bra att gå dit och kolla.

Både jag och killen sitter vid varsin dator nu och ingen är trött. Måste försöka vända tillbaka på dygnet men det kommer nog ta ett tag!

Kan ju testa att säga godnatt nu men man vet aldrig om något inlägg dyker upp lite senare... får se om jag somnar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!