Late night writing.

Grym dag på jobbet! Hade underbara samtal som inte var alltför krångliga (lär få sota för att jag skriver detta imorgon), hade roligt med alla på jobbet och dessutom så fick jag iväg ett gross som är en term för en nyteckning. En kund ville ha mobilt bredband så det sålde jag idag vilket var ganska läskigt för då skulle ett muntligt avtal spelas in med kunden och man får ju säga fel i inspelningen men man får inte glömma att säga någonting som är viktigt! Det gick bra och jag får provision så jag är lycklig.

Sitter i sängen nu under täcket och försöker bli trött men det verkar inte fungera så jag är nog uppe en stund till. Men godnatt när det väl gäller!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!