It's just in my head. Or is it?

Vaknade upp imorse kl. 07.00 av ett hemskt ljud som fyllde hela sovrummet. Fick panik först men insåg sen att det va en borr. Min nästa tanke va vart fan borrar människan för det låter som att ljudet kommer från min sänggavel! Observera att jag var trött som en gnu eftersom att jag skypeade med min kille till kl. 04.30 igår och när jag insåg att klockan bara var sju blev jag förbannad. Kastade av mig täcket, drog på mig jackan och öppnade ytterdörren för att gå och banka på hos den idiot till granne som hade fått för sig att borra. Slängde upp ytterdörren och där står två glada killar på en stege och borrade.......
Det enda jag kunde slänga ur mig va "Hur länge ska ni hålla på för jag hade inte tänkt bli väckt vid den här tiden..." Killarna bara log och sa "ja, nu har vi gjort det här men borra ska vi göra hela dagen för vi ska sätta upp och fixa en massa saker så det är bara att gå upp!"
Ville banka in skallen på honom. Vilken idiot! Har suttit och googlat runt en massa och fått reda på att man enligt lag INTE får väsnas innan kl. 8! Mellan 8 och 22 får man väsnas men inte innan och efter det!

Nu jävlar är det krig... haha!

Sitter här iaf och är relativt pigg, äter kellogs special K med bär och skypear med killen! Min plan är att resten av dagen ska bli bättre än denna morgon. Det måste den bli!

Jag imorse.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!