Hate the cold but love the charm of it.

Hemma igen efter jobbet och jag kan med glädje säga att jag är glad att jag gick till jobbet! Det va en riktigt bra dag, hade missat otroligt mycket om jag hade stannat hemma och dessutom så kände jag att jag mådde helt okej när jag kom fram. Alla där är ju underbara så jag vart genast på bättre humör!

Idag hade vi säljutbildning och det va riktigt intressant! Fick lyssna på några samtal från andra i kundtjänsten som lyckades sälja och det var en kille som fick ett samtal där kunden bara ville kolla på sitt saldo men killen lyckades sälja ett nytt abonnemang, hemtelefoni OCH bredband... Skillat som fan!

Nu tänker jag hoppa in i duschen, ta på mig mina mysigaste kläder, göra en kopp te och sen mysa ner mig i soffan! Ska även skypea med killen som jag saknar ihjäl... tycker att han kan ta och komma hem nu. Bara 3 dagar kvar...

Förresten, hur jäkla kallt är det ute?! Min mobil säger att det är minus 8 grader men det tror jag inte på. det gör ju ont att andas ute!

Jag vill ha sommar nu!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!