Errands to run, thing to get done.

Idag har jag lite saker som ska fixas innan jobbet och jag ger mg själv smisk för att jag gick upp så sent men sömn behövs ju också. Vaknade av att killen drog mig tätt intill sig och höll om mig och då fanns det ingen tanke på att gå upp kan jag ju säga!

Jag ska duscha, fixa naglarna, gå förbi apoteket och även laga mat till oss innan jag ska iväg till jobbet så det är bara att sätta igång men jag hoppas att ni får en fin dag! Jag är lycklig för jag är ledig imorgon och på fredag och sedan jobbar jag helg vilket betyder ob-tillägg! jippi för mig.

Finaste killen i världen med en björnfitta på skallen haha!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!