Done a lot today.

Kan ju börja med att berätta att min kära pojkvän med det bästa immunförsvaret i världen har blivit smittad så idag är han hemma. Han vaknade med feber imorse så han fick sätta sig i duschen för att få ner kroppstempen. Jag var rädd att skulle bli smittad för då finns chansen att jag blir smittad igen eftersom att man inte riktigt kan bli immun mot detta... men men, det återstår att se!

Nu har jag iallafall storstädat hela lägenheten så allt skiner och maten står på spisen så jag ska bara slänga på mig lite kläder, gosa med killen, sminka mig och sedan dra till jobbet. Slutar kl. 22 idag och då blir det att skynda sig hem för att ta hand om sjuklingen. Hatar att jag inte kan var hemma och göra det hela dagen men så är det tyvärr.

Ni får ha en fin dag med tanke på det fina vädret, njut!


12 veckor gamla små katter, vi hade precis kommit hem med de och inte ens hunnit fixa matskålar eftersom att allt hände så snabbt när vi skulle köpa dem. Världens finaste katter!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!