Being taken care of is heaven.

Ligger i sängen och är beredd på att somna för de senaste dagarna har jag sovit alldeles för lite och det känner min kropp av idag. Kom hem från jobbet runt 15.30 och sen kände jag hur juvudvärken kom, sedan fick jag lite ont i halsen och vips så låg jag bara på soffan och hade ont i varenda kroppsdel. Sjukt hur fort det kan gå!
jag vägrar bli sjuk, så är det bara så nu har jag duschat med pojkvännen, tagit två alvedon och ltt killen bädda ner mig i sängen. han är bäst på att ta hand om en när man mår dåligt! Har man honom i närheten är det okej att vara sjuk hehe!

Min dag på jobbet gick hur bra som helst. Fick några riktigt irriterande samtal som höll på att förstöra min dag men då kom ett bra samtal och sköt undan alla mina negativa tankar så det va kul. Man kan ju bara älska kunder som är nöjda och verkligen tackar för servicen man gett.

Dessa skulle man ju vilja ge alla kunder innan de ringer in till oss!

Tänkte skriva ett inlägg om mitt förhållande strax så kika in snart igen!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!