All-nighter.

Idag har jag sovit ut! Igår efter jobbet gick jag förbi macken och köpte lite godsaker och cola till mig och killen så att vi kunde mysa ner oss i soffan. Jag kommer ihåg att jag la mig ner efter ett tag och sen är minnet borta. Då hade jag tydligen somnat och killen hade sedan lett mig in till sovrummet och hållit för mina ögon i köket eftersom att det va ljust där, hur gullig är inte han! Jag somnade direkt och vaknade runt halv 6 tiden av att dörren till sovrummet stängdes, tittade till vänster och där var det tomt så jag smög ut till vardagsrummet och såg att killen satt där och kollade på sin serie. Han kunde tydligen inte sova alls så jag mös ner mig hos honom i soffan istället. Underbart mysigt var det!

Två helt utslagna katter efter mycket lek!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!