What i'm doing these days.

Hello hello!
 
Hur är läget? Här är det hur bra som helst! Eller okej, jag skulle vilja slippa känna mig lite hängig men det kan jag leva med. Jag sitter just nu och planerar min julklapp till Robin och om det här blir godkänt så kommer han nog bli jätteglad!!! Sitter och tittar på Ellen Show och det går väl sådär att blogga samtidigt haha! Idag har vi haft avslutning i skolan så nu har jag officiellt jullov och ikväll ska det firas med fina klassvännerna så vi går ut och tar en öl ikväll och imorgon tillbringar jag kvällen och kanske natten hos finaste Jennie! <3
 
 
Min lunch idag! Gravad och rökt lax med potatissallad, så underbart gott!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!