Pretty much to do.

He ya.
 
Nu sitter jag här vid datorn igen med en kopp kaffe för att hålla igång med allt plugg som måste göras klart idag. Jobbade under dagen och det gick jävligt bra förutom att jag inte är van vid restaurang-rutinerna längre och då menar jag att ha koll på ALLA beställningar och vem som ska vad. När det kommer till sådant blir jag senil. Ansikten är inte min grej men namn kommer jag ihåg bättre än vanligt haha. Roligt har vi iallafall på jobbet så jag trivs bra! Blir lite mycket nu bara som t.ex. imorgon ska jag till skolan 9-12 sen blir det direkt till jobbet för lunchpasset till 14, efter det blir det raka vägen hem för att vila lite och så jobb 16-21. Efter det kommer jag nog decka på soffan men så får det vara!
 
Nää nu blir det mer plugg så vi höres!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!