My life, my way.

Goddag!

Vaknade imorse av att Shelly (vår hankatt) låg och stirrade på mig samtidigt som han lekte med mitt hår och jag måste säga att jag hellre vaknar på det sättet än att vakna av en skrikande väckarklocka! Efter det blev det en stor frukost som fortfarande håller mig mätt och nu sitter jag och tittar på Las Vegas och bara tar det lugnt. Har lite ont i halsen och tryck i huvudet men det är inget en kopp te och alvedon inte kan fixa så istället bjuder jag på en bild från igår!
 
 
Jag och tjejerna drack lite öl och drinkar igår och snackade om allt möjligt, precis vad som behövdes!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!