Love and food is a perfect combination.

KLAR med allt plugg för idag så nu blir det nog ett avsnitt av någon serie och sen lägger jag mig och läsermin bok. Innan jag lägger mig tänkte jag dock berätta om min lördagskväll. Jag och Robin gjorde iordning oss, slängde i tvätten på tork och promenerade till Athena (grekisk restaurang). Jag älskar den restaurangen! Inredningen gör allt. Det hänger fiskenät i taket och en massa andra saker som är värda att se för jag kan verkligen ine förmedla den mysiga känslan här i inlägget. Vi började med en förrätt var och så blev det ett glas vin till. Robin åt stekta champinjoner och jag tog friterad squash med tzatsiki... snacka om gott! Vi kastade nog i oss allt för att det va gott (och vi va hungriga tål att tilläggas) och sen kom förrätten... För Robins del blev det biffar med fetaost i och flyftpotatis och jag åt lax med klyftpotatis och tzatsiki (igen haha!)... såååå gott!
Nu låter det ju som att vi bara koncentrerade oss på maten och inge mer men det va en perfekt kväll. Vi pratade, skrattade och va allmänt kära bara och jag skulle inte vilja ändra på något <3
 
Så nu vet ni och nuuuu säger jag godnatt eftersom att det inte kommer något mer inlägg idag!
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!