Just you and me.

What's crackin?
 
Nu ska jag börja göra iordning mig för Robin vill bjuda ut mig på middag ikväll på en grekisk restaurang nära oss som heter Athena och jag längtar! Fixa sig, dra på sig snygga kläder och äta god mat och mysa med killen... kan ju inte bli bättre! Förra gången jag var och åt på Athena var jag förkyld så jag har ingen aning hur maten smakade men Robin gillade det så nu får vi se om maten även får mitt godkännande haha! Dessutom var det ett tag sedan jag och Robin kom iväg till en restaurang för att äta bara vi två.
 
Hoppas ni alla har en fin kväll!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!